Mijn ervaring

Tijdens het ontwikkelen en uitvoeren van diensten en onlineprogramma’s voor ondernemers, managers en salesmensen merkte ik al snel dat mensen die het lastig vinden om het gedrag van anderen te begrijpen, moeite hebben om goed contact met anderen te maken en ze te beïnvloeden.

 “Mijn expertise richt zich vooral op de menselijke kant, op communicatie en gedrag, in sales en bedrijfsvoering”.

Met Commercium heb ik veel mensen begeleid en getraind: ondernemers, managers en salesmensen. Daarbij kwam mijn eigen uitgebreide bedrijfservaring goed van pas. Ik werkte zowel voor multinationals als voor kleine ondernemingen. En ik volgde studies in marketing, organisatiekunde, communicatie, gedrag en sales.

Expertise

Ondernemer met het bedrijf Commercium

Commercieel manager multinational

Opleider en ontwikkelaar van vakliteratuur

Bedenker Brainclicken

Opleidingen

Docent vakinhoudelijke vakken

Open universiteit (management, organisatie en ondernemerschap)

ISW commerciële bedrijfskunde, management, communicatie

Train de trainer

Methoden NLP – Enneagram – Temperamentenleer – Braintechnieken – Psychologie, The Hole Braintheorie – Geheugentraining

Motivatie voor het ontwikkelen van Brainclicken

Bij ieder contact tussen mensen speelt het brein de belangrijkste rol. Want het brein is verantwoordelijk voor onze gevoelens, ervaringen, herinneringen en ons gedrag. Het stelt ons ook in staat om onze communicatie flexibel aan te passen aan de persoon waarmee we contact hebben. En omdat het brein zich bij elk individu anders ontwikkelt, zijn er geen twee breinen en dus geen twee mensen hetzelfde.

Ieder mens heeft een eigen manier en stijl van denken. Gedachten, behoeften, interesses en voorkeuren zijn per persoon verschillend en ze veranderen continu. Om een goede click met iemand te kunnen maken, is het van essentieel belang dat je het gedrag en de denkstijlen van jezelf kent en die van een ander herkent en begrijpt.

“Het doel van Brainclicken is dat je makkelijker de click maakt met iemand”.